Friday, July 2, 2010

Pondok Impian,Janda Baik

pastinya aku la ni...tuan punyer Blog..mintak maaf ler rambut macam orang mati laki...hu3x...aku nak shoot gambo sendiri2 tp anak aku tarik rambut aku ni...so jadila cenggitu...tu kira cun la tu....ha3x...perasannya aku!
my little hero yang tak reti2 nak naik...penat mandi naik jap makan sate pastu mandi semula...penat mandi minum -naik-minum susu...ketar2 dah tu...kuat tol stamina mandi kolam....ha3x...
ini salah satu chalet yang provided kat sini...aku x tido kat sini...
Nukilan Rasa by Datuk Haji Jamil Sulong...Mak Nani punyer mr.suami...Pondok Impian ni dibelakang teratak umah diaorang la....hu3x..also tempat shooting drama ker selalula buat kat situ..
kafeteria yg berhampiran dengan kolam ikan dan ada karaoke kat situ...bg yg bersuara sedap moh le nyanyi....sesape suara yg sedap tu boleh jugak mencuba nasib...pasti ikan2 di kolam akan menyorok...wakakakakaka
inilah dorm yg aku n the Geng tido...selesa..ada 2 bilik air disediakan...takdela korang akan berebut2 nak mandi dan membuang air besar....he3x...
wah!!!! anak mak...sakan yer ko mandi...pastu tido tak ingat dunia akibat kepenatan bahana mandi manda sakan...tido jam 5.30ptg sehingga jam 5.00pagi....merengek just nak minum susu jer..sampai mama ko ni takle join BBQ malam tu dan tak dapat join makan durian...sedisssssssss mak!...ha3x...
diriku dan anak ku yang sorang....

bercuti...bercuti...he3x...mcm best jer dengar kalau bab bercuti ni...tanggal 26-27 Jun 2010, kali ni trip yg kitaorang g bersama-sama konvoi family my boss di Pondok Impian kat Janda Baik...he3x..xcelly ini adalah 1st time aku dan mr.suami also my little hero ke sana..selalunya nampak sign board jerk kalau otw g key ell tu...percutian ini dirancang oleh isteri my boss..kami hanya follow dan bayar..yg uruskan seme adalah isteri my boss.....sesekali join cenggini memang best....

especially anak aku yg bergelar Raja Air...sampai jer kat Pondok Impian ni..baru buka pintu keta dah berlari menuju ke Kolam..wa3x...dia ingat Kolam tu papa dia punyer ker??? penat otw masih lg terasa...yerla cam aku ni as mama kena bangun seawal pagi menyiapkan persiapan nak g sinun...penat badan mmg tak yah cakap ler...tapi dah ramai2 camtu mmg hilang penat dibuatnya....termasuk aku dan mr.suami...sampai-salin baju-makan-mandi kolam-mandi sungai-mandi kolam tak ingat dunia...my little hero dah naik biru badan mandi...apa taknya air kolam tu air bukit...air sungai tu pun sejuk macam air sejuk dalam peti ais.....ha3x...tp kitaorang bedal jerk...x kira tua muda....mandi ramai2x....kah3x...seronok!!!!

sebenarnya Pondok Impian ni kepunyaan Pelakon Tamam Idris dan isteri..so far kawan2 kalau teringin pergila ke Janda Baik ni....he3x.....

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...